koolman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben dün 2 tık ile 4.71 dolar kazanmışım seninkiyle oranla ve ona göre karar ver.

tık başına aldığın para çok düşük webmasterlık yapma bence para kazanamassın
İçeriği sölermisiniz mümkünse

- rep atan arkadaş kafan iyimi boştan yere - rep nedir ya ne mantıkla forumda dolaşıyorsunuz.: