ben dün 2 tık ile 4.71 dolar kazanmışım seninkiyle oranla ve ona göre karar ver.
tık başına aldığın para çok düşük webmasterlık yapma bence para kazanamassın
Hocam aşağılayıcı tutumunuzu açıkçası beyenmedim.
Ayrıca 1 tık 0.25$ hiçte fena değil. Hatta çoğu siteye oranla çok iyi.