• 24-05-2007, 15:57:27
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabımda 320 $ var 180 ytl si yatmış neden bu kadar az yatmışş ayın 16 sına kadar olan para mı yatıyor sadece
    sadece geçen ayın ödemleri gelir
  • 24-05-2007, 16:13:39
    #47
    En güzel doğum günü hediyelerinden biri ..
  • 24-05-2007, 16:39:06
    #48
    Misafir
    Benim bu ay 5 tane hesap banlandı ve ödeme yok...Bu da bana bir ders oldu adsenseye umut bağlamıyorum artık çünkü neti bırakcak
  • 24-05-2007, 19:44:27
    #49
    arkadaslar niye yeni bir baslık actınız ki?

    nisan ayı ödemeleri diye var dı zaten.
  • 24-05-2007, 19:58:18
    #50
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaşlar ödeme gelmiş bugün OYAKBANK'a ne güzel oh

    nediyor radmin

    we love google
  • 24-05-2007, 20:43:57
    #51
    valla ben yarın yatcak dıe bugun hıc bakmamıstım zaten sınavlardan derslerden aklıma bıle gelmedı az önce baktım para yatmıs hayırlı harcamalar ne dıyelım
  • 24-05-2007, 22:54:00
    #52
    Üyeliği durduruldu
    geçen ay 99$ yapmışım hehe şansa bak 1$ la 1 ay deptik
  • 24-05-2007, 23:01:49
    #53
    Üyeliği durduruldu
    ohh herkese hayırlı olsun hayırlı harcalamalar
  • 24-05-2007, 23:02:33
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Herkez Ayni Tarihtemi Aliyor parasini benimde iş Bankasi. Bakmadim daha Doğrusu Paranin yattiğina dair GoogLe hesabimizdan para kesilmesi Lazim değilmi Yada. E-mail gelmiyormu.. | bilmiyorum Pek bilgilendirirmisiniz |.