• 24-05-2007, 11:31:18
    #28
    bizimkiside gelecek aya kaldı daha pin yolda
  • 24-05-2007, 11:36:48
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ılk odememı aldım, cok sukur
  • 24-05-2007, 11:39:41
    #30
    Geçmiş olsun kardeş..
  • 24-05-2007, 11:53:04
    #31
    Arkadaşlar görüyorumki ödeme alması gereken herkes almış ödemesini. Hayırlı olsun. Ama bu ay garanti bankasını seçtim, hala gelmedi. Garantiden ödeme alan varmı acaba?
  • 24-05-2007, 12:00:06
    #32
    yapı kredi para hesapta. herkese iyi harcamalar.
  • 24-05-2007, 12:15:54
    #33
    Akbank ödeme, sabah geldi. Hayırlı harcamalar!
  • 24-05-2007, 12:22:59
    #34
    Üyeliği durduruldu
    benim ödemem gelmemiş iş bankası ama dün ödeme işlemde yazıyodu inşallah biir aksılık olmaz
  • 24-05-2007, 12:26:49
    #35
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ben daha hiç ödeme alamadım daha pin i bile alamadım
  • 24-05-2007, 15:08:28
    #36
    Üyeliği durduruldu
    akbank samsun hesapda
    hayırlı olsun diğer başlığada yazdım zaten
    şimdi alışverişeee...