• 17-01-2010, 03:59:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    umarım bu ayda yine erken yollarlar ödemeyi
  • 17-01-2010, 04:04:14
    #11
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arladaşlar ben bu ay ödeme alabilecek miyim. pek bir şey anlamadım :S
    Güle güle harca :-)
  • 18-01-2010, 00:03:31
    #12
    berhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle harca :-)
    alabilirsem harcarım
  • 18-01-2010, 03:06:05
    #13
    27 işlemde 28 hesaplarda diyorum Artık google eski klasik düzene geçer
  • 18-01-2010, 05:58:07
    #14
    Bence de

    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 işlemde 28 hesaplarda diyorum Artık google eski klasik düzene geçer
  • 18-01-2010, 06:05:24
    #15
    Ayın 20'sinden önce açılan ödeme konularına karşıyım. Yakında ödeme aldıktan 1 hafta sonra diğer ayın ödemesi için konu açılacak.

    Hele 20-21 olsun o zaman açarsınız...
    Ama moderatörler bir şey yapmadığına göre bana laf söylemek düşmez orası da başka

    Şimdiden iyi harcamalar
  • 18-01-2010, 06:14:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    off beee benm pin hala gelmedi. nerdeyse 5 hanelilere ulaşcam ama pin yok :P
  • 18-01-2010, 07:14:54
    #17
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off beee benm pin hala gelmedi. nerdeyse 5 hanelilere ulaşcam ama pin yok :P
    pinin olayım anam
  • 18-01-2010, 17:52:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bugün ayın 18'i.

    Ayın 28'inde ödeme işleme girer ve en kötü 30 unda ödemeyi alırsınız.

    Yani 10 gün var