• 18-01-2010, 19:49:12
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ByMsT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az kaldı
    evet
  • 19-01-2010, 01:23:19
    #20
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pinin olayım anam
    ne adamsn ya süpersiniz valla maxi geyig bölümünden farkı yok
  • 19-01-2010, 01:37:05
    #21
    bizimde ödeme bekleyeceğimiz bi adsense ımız olsa keşke
  • 19-01-2010, 12:54:47
    #22
    zayrog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizimde ödeme bekleyeceğimiz bi adsense ımız olsa keşke
    Satıyım
  • 19-01-2010, 13:16:18
    #23
    Üyeliği durduruldu
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıyım
    Gökhan satış yasak
  • 19-01-2010, 13:36:47
    #24
    leonss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan satış yasak
    Şaka yapmıştım (yersen )
  • 19-01-2010, 13:40:08
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Yemedim elinde fazla hesap varsa bana sat benim hesaplar az yaww
  • 19-01-2010, 14:58:16
    #26
    Bence geçen ay Noel tatili sebebiyle erken geldi paralar.Benim düşünceme göre google bundan sonra ay bitmeden para yollamayacak.Yeni sistemleri bu diye düşünüyorum.
  • 19-01-2010, 15:05:06
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pinin olayım anam
    Harbiden Maxi Geyiğe Dönmüş Konu