Ayın 20'sinden önce açılan ödeme konularına karşıyım. Yakında ödeme aldıktan 1 hafta sonra diğer ayın ödemesi için konu açılacak.
Hele 20-21 olsun o zaman açarsınız...
Ama moderatörler bir şey yapmadığına göre bana laf söylemek düşmez orası da başka
Şimdiden iyi harcamalar