Minimum ödeme: 70 yu coktan gecmis olmama ragmen hala ödeme sayfasinda 17 yazmasinin sebebi nedir acaba, bilen var mi? Ödemeye dair herhangi bir mail de almadim..
Bu ayın kazancı ise ay sonu kazançlar kesinleştiği zaman bakiyenize eklenir hocam sonraki ay ödemeyi alırsınız.