nskl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Minimum ödeme: 70€ yu coktan gecmis olmama ragmen hala ödeme sayfasinda 17€ yazmasinin sebebi nedir acaba, bilen var mi? Ödemeye dair herhangi bir mail de almadim..
Bu ayın kazancı ise ay sonu kazançlar kesinleştiği zaman bakiyenize eklenir hocam sonraki ay ödemeyi alırsınız.