• 21-06-2025, 12:46:44
    #1
    Pazartesi hesapta olur, herkese hayırlı olsun.
  • 21-06-2025, 12:58:17
    #2
    Selamlar,

    Hocam hayırlı olsun Allah Arttırsın ama bir şey soracağım affınıza sığınırım.
    Bu siteler amatör siteler gibi mi? Yani örnek veriyorum Adsense'de onay alıancağını biliyorum 30 tane site açtım 200-300 gelsin siteleri mi yoksa ciddi ciddi uğraşılan güzel rakamlar mı?
    Konudan bağımsız olabilir,eğer rahatsız edici yorum ise alıntılayarak bildirirseniz veya PM yoluyla hemen sileyim
  • 21-06-2025, 13:04:13
    #3
    Öncelikle estafurullah, tüm sitelerimiz özene bezene yapılan tek altyapıya bağlı 6 AI tarafından desteklenen web siteleri.
  • 21-06-2025, 13:11:56
    #4
    We ❤️ Youtube
    Hayırlı olsun bu ay az abd stopajı gelmiş
  • 22-06-2025, 10:20:48
    #5
    Adsense odeme maili gelmeyen varmi? Benim henuz mail dusmedi
  • 22-06-2025, 10:38:31
    #6
    BYBGR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense odeme maili gelmeyen varmi? Benim henuz mail dusmedi
    400e yakın hesaptan 100 kadarina geldi, ödemeler kısmına girip otomatik ödeme beklemede yazıyorsa mail gelmesine gerek yok ödemeniz çıkmıştır.
  • 22-06-2025, 10:52:22
    #7
    Tesekkurler hocam oraya bakmayi unutmusum evet islemde gozukuyor odeme
  • 22-06-2025, 14:13:46
    #8
    Gusav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle estafurullah, tüm sitelerimiz özene bezene yapılan tek altyapıya bağlı 6 AI tarafından desteklenen web siteleri.
    hocam merhaba 1 adsense hesabında mı var 200 400 site ? ban riski olmuyor galiba o kadar site barındırmadım en fazla 8
  • 22-06-2025, 14:18:40
    #9
    erhanc61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhaba 1 adsense hesabında mı var 200 400 site ? ban riski olmuyor galiba o kadar site barındırmadım en fazla 8
    Hepsi ayrı hesap, tek site tabikide. Zaten birçok hesaptan ödeme alindiğina dair mailler mevcut gördüğünüz üzere.