Ödeme profilinden dolayı parayı çekemediğimiz hesabımız..
O dönemde adsense işine ilk defa atılmıştım hesabı satan arkadaş bize ödeme profilindeki maili vermedi. Bizde bulamadık bu böyle duruyor..
Yazık, gerçekten yazık. @SonBirDefa; hocama maili veremeyeceğimi söyleyip bir hesap satmıştım. Hocamla ticaretimiz sonrasında Eskişehirde buluştuk, çay kahve içtik, güzelce sohbetimizi ettik. 4-5 ay oldu halen iletişim halindeyiz.
Maili başımdan geçtiği için veremeyecek olma hallerini anlayabiliyorum ancak hesaba en azından ödeme bilgilerini ekleyip mailsiz verseydi.
Yazık, gerçekten yazık. @SonBirDefa; hocama maili veremeyeceğimi söyleyip bir hesap satmıştım. Hocamla ticaretimiz sonrasında Eskişehirde buluştuk, çay kahve içtik, güzelce sohbetimizi ettik. 4-5 ay oldu halen iletişim halindeyiz.
Maili başımdan geçtiği için veremeyecek olma hallerini anlayabiliyorum ancak hesaba en azından ödeme bilgilerini ekleyip mailsiz verseydi.
İşte dostum malesef son durum bu ilk adsense sitem'di bu benimm.. bir de beni 3 5 ay oyaladı. pin gelecek falan diye..
İşte dostum malesef son durum bu ilk adsense sitem'di bu benimm.. bir de beni 3 5 ay oyaladı. pin gelecek falan diye..
Nerden, kimden almıştınız hocam kendisine ulaşma imkanınız var mı?
Hesapta halen kendisinin maili ekli miydi? Siz giriş yapabiliyor musunuz hesaba?
Kendisinin mailini iban bilgilerini girmeden sildiyseniz belki tekrar ekleyerek çözüme kavuşabilir durum.
İnşallah çözülür, emekleriniz heba olmaz.
Nerden, kimden almıştınız hocam kendisine ulaşma imkanınız var mı?
Hesapta halen kendisinin maili ekli miydi? Siz giriş yapabiliyor musunuz hesaba?
Kendisinin mailini iban bilgilerini girmeden sildiyseniz belki tekrar ekleyerek çözüme kavuşabilir durum.
İnşallah çözülür, emekleriniz heba olmaz.
Ben hesabı aldığımda 0 TL vardı iban girili değil girilmiyor zaten birincil ödeme kullanıcısı olmadığımdan..
Ben hesabı aldığımda 0 TL vardı iban girili değil girilmiyor zaten birincil ödeme kullanıcısı olmadığımdan..
Girilse para almaya uygun.
Onu anladım hocam.
Satın aldığınız kişiye ulaşabilme imkanınız varsa ilk maili ekleyerek en azından iban bilgilerini girip tekrar silebilirsiniz kişinin mailini.
Satın aldığınız kişiye ulaşmanız gerekiyor yoksa zor hocam. :/
Onu anladım hocam.
Satın aldığınız kişiye ulaşabilme imkanınız varsa ilk maili ekleyerek en azından iban bilgilerini girip tekrar silebilirsiniz kişinin mailini.
Satın aldığınız kişiye ulaşmanız gerekiyor yoksa zor hocam. :/