Yazık, gerçekten yazık.
@SonBirDefa; hocama maili veremeyeceğimi söyleyip bir hesap satmıştım. Hocamla ticaretimiz sonrasında Eskişehirde buluştuk, çay kahve içtik, güzelce sohbetimizi ettik. 4-5 ay oldu halen iletişim halindeyiz.
Maili başımdan geçtiği için veremeyecek olma hallerini anlayabiliyorum ancak hesaba en azından ödeme bilgilerini ekleyip mailsiz verseydi.
İşte dostum malesef son durum bu ilk adsense sitem'di bu benimm.. bir de beni 3 5 ay oyaladı. pin gelecek falan diye..