Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerden, kimden almıştınız hocam kendisine ulaşma imkanınız var mı?
Hesapta halen kendisinin maili ekli miydi? Siz giriş yapabiliyor musunuz hesaba?
Kendisinin mailini iban bilgilerini girmeden sildiyseniz belki tekrar ekleyerek çözüme kavuşabilir durum.
İnşallah çözülür, emekleriniz heba olmaz.
Ben hesabı aldığımda 0 TL vardı iban girili değil girilmiyor zaten birincil ödeme kullanıcısı olmadığımdan..

Girilse para almaya uygun.