Yazık, gerçekten yazık.
@SonBirDefa; hocama maili veremeyeceğimi söyleyip bir hesap satmıştım. Hocamla ticaretimiz sonrasında Eskişehirde buluştuk, çay kahve içtik, güzelce sohbetimizi ettik. 4-5 ay oldu halen iletişim halindeyiz.

Maili başımdan geçtiği için veremeyecek olma hallerini anlayabiliyorum ancak hesaba en azından ödeme bilgilerini ekleyip mailsiz verseydi.