• 21-11-2022, 23:29:27
    #37
    Kurumsal PLUS
    [QUOTE=Ti3590;1083923783]Ödeme maili gelen var mı? Öğleden sonra işleme alındı ancak bu saate kadar mail gelmedi...[/QUOTE

    Ödemem ne işleme alındı ne de mail geldi
  • 21-11-2022, 23:32:28
    #38
    [QUOTE=ravenx;1083923840]
    Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme maili gelen var mı? Öğleden sonra işleme alındı ancak bu saate kadar mail gelmedi...[/QUOTE

    Ödemem ne işleme alındı ne de mail geldi
    Benımde oyle ne olacak bu arkadaşlar yarında özleme alınma söz konusu olur mu yoksa dıger aya mı kalır
  • 21-11-2022, 23:58:34
    #39
    [QUOTE=ravenx;1083923840]
    Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme maili gelen var mı? Öğleden sonra işleme alındı ancak bu saate kadar mail gelmedi...[/QUOTE

    Ödemem ne işleme alındı ne de mail geldi
    [QUOTE=Avsar51;1083923862]
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benımde oyle ne olacak bu arkadaşlar yarında özleme alınma söz konusu olur mu yoksa dıger aya mı kalır
    Bu gün onaylanır, mail gelir yarın para hesaba geçer sandık kimseye mail gelmemiş ise yarın ödemeyi geçerler ertesi güne kalır gibi...
  • 22-11-2022, 00:01:56
    #40
    Gece mail düşer, yarın sabah para hesaplarda.
  • 22-11-2022, 00:02:36
    #41
    Bir hesap işleme alınmış, herkesin kazancı bereketli olsun 🎉
  • 22-11-2022, 02:47:13
    #42
    Bu saate kadar kimsenin ödemesinin beklemeden çıkmamış olması hayra alamet değil, umarım sonraki güne sarkmaz. Gece mail gelip sabah yattığı çok oldu ama sırayla yapıldığı için bu işlemler o saate kadar birçok kişinin maili gelmiş oluyordu. Geç olsun güç olmasın diyelim o zaman.
  • 22-11-2022, 03:38:39
    #43
    Henüz mal gelmedi.
  • 22-11-2022, 06:21:57
    #44

    hala ödeme beklemede
    Çok uzun zamandır ödeme alıyorum sorunsuz ama bu ay durduk yere reklam kısıtlaması verdi. Reklamları sonra açtı ama hala uyarı duruyor cellat gibi orda…
    Normalde hep yattığı için sorun etmezdim gecikmeyi ama korku reklam kısıtlaması…
  • 22-11-2022, 07:40:33
    #45



    Bizimde hala beklemede