Bu saate kadar kimsenin ödemesinin beklemeden çıkmamış olması hayra alamet değil, umarım sonraki güne sarkmaz. Gece mail gelip sabah yattığı çok oldu ama sırayla yapıldığı için bu işlemler o saate kadar birçok kişinin maili gelmiş oluyordu. Geç olsun güç olmasın diyelim o zaman.