[QUOTE=Ti3590;1083923783]Ödeme maili gelen var mı? Öğleden sonra işleme alındı ancak bu saate kadar mail gelmedi...[/QUOTE
Ödemem ne işleme alındı ne de mail geldi
Ödemeler yattı mı?
145
●14.674
- 21-11-2022, 23:32:28[QUOTE=ravenx;1083923840]Benımde oyle ne olacak bu arkadaşlar yarında özleme alınma söz konusu olur mu yoksa dıger aya mı kalırTi3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2022, 23:58:34[QUOTE=ravenx;1083923840][QUOTE=Avsar51;1083923862]Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBu gün onaylanır, mail gelir yarın para hesaba geçer sandık kimseye mail gelmemiş ise yarın ödemeyi geçerler ertesi güne kalır gibi...ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2022, 02:47:13Bu saate kadar kimsenin ödemesinin beklemeden çıkmamış olması hayra alamet değil, umarım sonraki güne sarkmaz. Gece mail gelip sabah yattığı çok oldu ama sırayla yapıldığı için bu işlemler o saate kadar birçok kişinin maili gelmiş oluyordu. Geç olsun güç olmasın diyelim o zaman.

