[QUOTE=ravenx;1083923840]
Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme maili gelen var mı? Öğleden sonra işleme alındı ancak bu saate kadar mail gelmedi...[/QUOTE

Ödemem ne işleme alındı ne de mail geldi
[QUOTE=Avsar51;1083923862]
ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benımde oyle ne olacak bu arkadaşlar yarında özleme alınma söz konusu olur mu yoksa dıger aya mı kalır
Bu gün onaylanır, mail gelir yarın para hesaba geçer sandık kimseye mail gelmemiş ise yarın ödemeyi geçerler ertesi güne kalır gibi...