[QUOTE=ravenx;1083923840]
Ödeme maili gelen var mı? Öğleden sonra işleme alındı ancak bu saate kadar mail gelmedi...[/QUOTE
Ödemem ne işleme alındı ne de mail geldi
Benımde oyle ne olacak bu arkadaşlar yarında özleme alınma söz konusu olur mu yoksa dıger aya mı kalır