• 27-02-2007, 23:05:13
    #37
    Üyeliği durduruldu
    ula 3 kuruş para alıyonuz. ona bile sahip çıkamıyorsunuz
  • 27-02-2007, 23:09:17
    #38
    Üyeliği durduruldu
    ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlıs bılmıyosam bu zaten googleden ban sebebı oldugu için google haklı duruma gecerek paranı alır.benım demek ıstedıgım sey yanlıs bile yatırılsa senın istemın dısında kımse senın paranı alamaz.ama googlenın elınde kapı gibi belge var adsenseyı kabul sözlesmesı.sen adsenseye aykırı hareket ettıgın için paracıklarını alamadın.ve paran o belge sayesınde gerı cekıldı.eger ki bu olay farklı olsaydı söke söke yasal faizi ile paranı alırdın.
    bi dipnot daha var: ben bu maliye bölümünü sanırım bosuna okuyup bosuna hesap uzmanı olmusum :D eğer bu para benım olsaydı ve haksız sekılde parama el koysalardı bak ben o bankadan nasıl söke söke alırdım.alamazsın diyenlere ......
    Yani gülmekten başka bişey yapamıyorum, denedin mi güzelim? dene bi bak, ayrıca maliye ile bankacılık ne alaka :)) neyse, bilgin olmadığı ortada, daha fazla ortamı germek istemiyorum.
  • 27-02-2007, 23:13:08
    #39
    banka haklı hesap tutmadıgı için geri iade etmiş, googleye mail attım hesap banlandıgı için banlanan hesaplarla iligi işlem yapmayacaklarını belirten bir mail atmış..

    @Rahkas 3 kuruş değil 3,5 milyardı.
  • 27-02-2007, 23:22:10
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Ergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka haklı hesap tutmadıgı için geri iade etmiş, googleye mail attım hesap banlandıgı için banlanan hesaplarla iligi işlem yapmayacaklarını belirten bir mail atmış..

    @Rahkas 3 kuruş değil 3,5 milyardı.
    soğuk su iç. demek hile yaptın ve 3,5 milyar aldın. her yönden tedbirini alacaksın kardeşim. madem hile yapıyorsun. her kötü ihtimali aklına getireceksin.

    şimdi diceksin ki ne yapabilirim?
    şunu yapabilirdin: parayı başka bankaya havale / eft edebilirdin. gelsin geri alsın o zaman.

    unut o parayı dostum. umarım yanılırım ama unut yani.

    edit: adam oraya ödemeler / borçlar hanesi koymuş. boşa değil dimi. yapacak bi dopluk. yazık olmuş
  • 27-02-2007, 23:25:06
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Finansbank - Bireysel Bankacılık / İnternet Bankacılığı

    bu tüm bankalar için böyledir, ben hatalı yolladım der o parayı aynı gün geri alırım, bankacı, ah pardon maliyeci arkadaş'a duyurulur :)
  • 27-02-2007, 23:31:14
    #42
    Arkadaşlar benim bildiğim şöyle bir surum var gün içinde çek ve havale iptal edilebiliyor. ben bi kere havaleyi yanlış hesaba yapmışım 1-2 saat sonra bankaya gittiğimde iptal edebilmişlerdi. banada gün içinde gelmeseydin iptal olmazdı demişlerdi
  • 27-02-2007, 23:50:11
    #43
    Rahkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soğuk su iç. demek hile yaptın ve 3,5 milyar aldın. her yönden tedbirini alacaksın kardeşim. madem hile yapıyorsun. her kötü ihtimali aklına getireceksin.
    şimdi diceksin ki ne yapabilirim?
    şunu yapabilirdin: parayı başka bankaya havale / eft edebilirdin. gelsin geri alsın o zaman.
    unut o parayı dostum. umarım yanılırım ama unut yani.
    edit: adam oraya ödemeler / borçlar hanesi koymuş. boşa değil dimi. yapacak bi dopluk. yazık olmuş
    Hile yapıp yapmadıgımın hükmünü vermek sanamı düştü.

    Google nin geri alma gibi bir durumu yokmuş başlıkta öyle yazıyor ama banka ile görüşmeden önce açmıştım konuyu, banka isim yanlış oldugundan dolayı geri iade yapmış, google ile irtibata geçtim fakat googlede banlanan hesap oldugu için hesapla ilgili bir işlem yapılmayacagını belirten mail atmış.
  • 28-02-2007, 00:15:22
    #44
    Üyeliği durduruldu
    turkweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yigidin bir yoğurt yiyiş şekli vardir dermişim benim aylık bakıyem 1000 $* den aşagi düşse ben hiçbir hesabima google reklami koymam ama cok sıkta banlaniyorum .
    google mahkeme açamaz bole hesaplar için iflas eder bea avukat parasi sonra demokrasinin işleyişi felan filan 1000 dolara sebep 10 yil mahkemeye gidip gelecekse hadi versin beni mahkemeye)
    sen 1000 $ kazanıyorsan ben bu işi birakiyorum.

    modlar kitleyin konuyu ..
  • 28-02-2007, 00:17:49
    #45
    herkes birilerine çatmış.