yanlıs bılmıyosam bu zaten googleden ban sebebı oldugu için google haklı duruma gecerek paranı alır.benım demek ıstedıgım sey yanlıs bile yatırılsa senın istemın dısında kımse senın paranı alamaz.ama googlenın elınde kapı gibi belge var adsenseyı kabul sözlesmesı.sen adsenseye aykırı hareket ettıgın için paracıklarını alamadın.ve paran o belge sayesınde gerı cekıldı.eger ki bu olay farklı olsaydı söke söke yasal faizi ile paranı alırdın.
bi dipnot daha var: ben bu maliye bölümünü sanırım bosuna okuyup bosuna hesap uzmanı olmusum :D eğer bu para benım olsaydı ve haksız sekılde parama el koysalardı bak ben o bankadan nasıl söke söke alırdım.alamazsın diyenlere ......
Yani gülmekten başka bişey yapamıyorum, denedin mi güzelim? dene bi bak, ayrıca maliye ile bankacılık ne alaka :)) neyse, bilgin olmadığı ortada, daha fazla ortamı germek istemiyorum.