• 21-06-2022, 07:42:57
    #1
    Selamlar, yeniden bir blog veya haber tarzında site açıp adsense başvurusu yapmak istiyorum. Tüm bunların yanında gelirim ne kadar olmalı ki VD'ye gideyim ya da fatura keseyim. 3-4 sene önce haber sitem vardı. Orada 3 ayda 4 ayda bir felan 200 TL civarında adsense ödemesi alırdım. ( üstüne fazla düşmedim) böyle Bi durumda fatura kesmem gerekir mi, ya da nasıl bir yol izlemeyelim.
  • 21-06-2022, 08:55:05
    #2
    Takip
  • 21-06-2022, 09:02:11
    #3
    Hocam 10 lira bile kazansanız vergisini vermek durumundasınız maalesef. Ha sorunuz şuysa; aylık kaç liraya kadar maliye beni takibe almaz derseniz de onu bilemem… çok cüzi bir miktar da almış olsanız bile kim bilir belki 3 yıl sonra peşinize düşerler.
  • 21-06-2022, 09:24:50
    #4
    Merhabalar , rakam gözetmeksizin gelir elde ettğiniz sürece vergi mükellefi olmanız gerekmektedir. Aksi durumda incelemeye düşebilirsiniz.