Selamlar, yeniden bir blog veya haber tarzında site açıp adsense başvurusu yapmak istiyorum. Tüm bunların yanında gelirim ne kadar olmalı ki VD'ye gideyim ya da fatura keseyim. 3-4 sene önce haber sitem vardı. Orada 3 ayda 4 ayda bir felan 200 TL civarında adsense ödemesi alırdım. ( üstüne fazla düşmedim) böyle Bi durumda fatura kesmem gerekir mi, ya da nasıl bir yol izlemeyelim.