• 14-02-2009, 23:52:23
    #19
    Fazla abartırsan bu yanlışlıkları kesin sonuc olarak ban gelir.ama bende kendi sitelerimde bazen işe yarar reklam görüyorum ordan giriyorum ama ben pek önemsemedigim için.siz yapmayın
  • 25-03-2009, 19:13:28
    #20
    salihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere tıklarsın bişey olmaz ertesi gün bi tıktan bişey olmaz der bi daha tıklarsan ondan sonraki gün google sana tıklar
  • 25-03-2009, 19:43:22
    #21
    Üyeliği durduruldu
    turkmasterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım yanlışlıkla tıkladıysan adsense-tr@google.com'adresine mail at şu saatte şu nedenle yalnışlıkta tıkladım lütfen tıklamamı geri alınız

    ben bildirdim bunları bildirmenize gerek yok biz anlıyoruz ded i ve hassasiyetim için teşekkür etti yetkili

    7 aylık hesabımda 10 kere falan tıklamışımdır yanlışlıkla bişey olduğu yok. adı üstünde yanlışlıkla.
  • 25-03-2009, 20:50:02
    #22
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bildirdim bunları bildirmenize gerek yok biz anlıyoruz ded i ve hassasiyetim için teşekkür etti yetkili

    7 aylık hesabımda 10 kere falan tıklamışımdır yanlışlıkla bişey olduğu yok. adı üstünde yanlışlıkla.
    insallah yanlislikla iyi para getiren kelimelere tiklamissindir

    arasira bizede oluyor yanlis tik tabiki onlarda iyi anlayis gostermisler ne guzel
  • 27-03-2009, 00:24:52
    #23
    dünya devi seni yanlışlıkla attığın bi tık tan dolayı banlamaz..
    bencesi bu = )
  • 27-03-2009, 02:16:33
    #24
    Üyeliği durduruldu
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insallah yanlislikla iyi para getiren kelimelere tiklamissindir
    arasira bizede oluyor yanlis tik tabiki onlarda iyi anlayis gostermisler ne guzel
    valla hatırlamıyorum ama gerçekten yanlışlıkla oluyor.temada kaynak koda falan bakıyorum ayar çekerken falan oluyor genelde. hemen dur işaretine tıklıyorum tarayıcıda ama ya da geri alıyorum hemen
  • 27-03-2009, 07:28:17
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ben bilerek çok tıkladım bişeyde olmadı ilgimi çeken reklamlar vardı.
  • 27-03-2009, 10:08:50
    #26
    informatique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bilerek çok tıkladım bişeyde olmadı ilgimi çeken reklamlar vardı.
    öyle çok fazla tıklamadım ama bazen benimde ilgimi çeken reklamlar çıkıyo acaba bu ne yav işime yararmı diye meraktan tıklıyorum
  • 27-03-2009, 10:15:47
    #27
    1 - 2 kez tıklamayla birşey olmaz