ben bildirdim bunları bildirmenize gerek yok biz anlıyoruz ded i ve hassasiyetim için teşekkür etti yetkili
7 aylık hesabımda 10 kere falan tıklamışımdır yanlışlıkla bişey olduğu yok. adı üstünde yanlışlıkla.
insallah yanlislikla iyi para getiren kelimelere tiklamissindir
arasira bizede oluyor yanlis tik tabiki onlarda iyi anlayis gostermisler ne guzel