• 14-02-2009, 01:25:24
    #10
    bir şey olmaz merak etme. tekrar etmemeya dikkat et.
  • 14-02-2009, 02:01:29
    #11
    eğer sık yapıyorsan bu yanlışlığı ban yiyebilirsin ama bir kaç kere tıklamayla bişe olmaz sonuçta orda yayınlanan reklam senin ilgini çeken yada işine yarayacak bi reklam olabilir ama yinede tıklamamaya hayret göster
  • 14-02-2009, 04:43:15
    #12
    Ben birkaç sefer tıkladım kendi reklamlarıma, google özel arama sonuçlarını site içerisine entegre ederken olmuştu. Sanırım toplamda 2 seferdi yanlış hatırlamıyorsam, bir sorun olmadı, üzerinden bayağı zaman geçti, ama bu sayı artarsa sakata gelebilirim. Daha dikkatli davranıyorum artık.
  • 14-02-2009, 05:45:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım yanlışlıkla tıkladıysan adsense-tr@google.com'adresine mail at şu saatte şu nedenle yalnışlıkta tıkladım lütfen tıklamamı geri alınız
  • 14-02-2009, 06:41:11
    #14
    1 kere tıklarsın bişey olmaz ertesi gün bi tıktan bişey olmaz der bi daha tıklarsan ondan sonraki gün google sana tıklar
  • 14-02-2009, 14:10:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar çok eğlenceli cevaplar geldi çok çok sağolun ben cevabımı aldım ilgilenenlere çok teşekkür :d
  • 14-02-2009, 14:14:28
    #16
    hiç bi şey olmaz ama günde 1 den fazla tıklarsan bu yanlışlık olmaz tabi o zaman ban yersın
  • 14-02-2009, 16:30:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar adsenseden ban yesem bunu nasıl anlarım. cevabı ne zaman gelir ban yediniz falan diye ?
  • 14-02-2009, 23:47:21
    #18
    Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar adsenseden ban yesem bunu nasıl anlarım. cevabı ne zaman gelir ban yediniz falan diye ?
    Mail gelir sana merak etme