• 18-01-2009, 21:21:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet arkadaşlar konuyu daha kimse açmamış açayım dedim ne alıyorsunuz nasıl geçti aralık ayı nekadar kaldırdınız diğer aylara göre nasıldı kötü durum varmı ödeme alacaklar bu ay 136 dolar alacağım dolar yükselir inş.
  • 19-01-2009, 00:53:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    136$ içinmi dua ediyosun dolar için
  • 19-01-2009, 01:09:21
    #3
    bu ay 2 ödeme alıcam toplamda 250 dolar falan inşallah erken yatar
  • 19-01-2009, 01:12:59
    #4
    29 una Cuma Günü yatar

    --
    Evet Perşembe imiş En Geç Cuma Yatar
  • 19-01-2009, 01:15:40
    #5
    29 u perşembe sanırım
  • 19-01-2009, 01:15:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar nasıl bir gelir elde ettim sizce ?



    SAYGILARIMLA
  • 19-01-2009, 02:55:15
    #7
    Üyeliği durduruldu


    emfrees cok guzel kazanmissin arkadasim keske bende kazanabilsem o kadar 10 gunde ben senin kadar kazanamiyorum
  • 19-01-2009, 13:26:42
    #8
    10 gün önceden konuyu açarak arkadaşları heyecanlandırmayın (:
  • 19-01-2009, 13:38:08
    #9

    gelsin paracıklar
    $.$$$