evet arkadaşlar konuyu daha kimse açmamış açayım dedim ne alıyorsunuz nasıl geçti aralık ayı nekadar kaldırdınız diğer aylara göre nasıldı kötü durum varmı ödeme alacaklar bu ay 136 dolar alacağım dolar yükselir inş.