• 19-01-2009, 23:25:35
    #19
    Ben de harç parasını ödicem bu ayki paramla. Malum 2. öğretim paraları baya arttı.
  • 20-01-2009, 01:13:10
    #20
    bende tam 100 usd alacam ve 3 ay bekledim.. bazıları 136 doları küçümsemiş.. aldığı paranın kıymetini bilmeli insan.. bende bukadarcık paramla aöf dersanesinin bi taksidini ödeyecem.. !
  • 24-01-2009, 13:37:05
    #21
    inşallah ödeme işlemde yazar bu aralar ya
  • 24-01-2009, 17:39:59
    #22
    okul harci lazim
  • 24-01-2009, 17:50:58
    #23
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okul harci lazim
    bildim bileli şu okul harcın var seninde
  • 25-01-2009, 12:40:29
    #24
    bu ay herşey yolunda gidecekmiş gibi ay sonu hafta içine denk geliyor.
  • 25-01-2009, 13:13:17
    #25
    29 AraÖdeme yapıldı - ayrıntılar -170,94 $

    31 AraKazançlar (1 Ara - 31 Ara) - ayrıntılar105,20 $


    aralıkta ben para aldım... ve suan 105 dollar icerde ocak ayı bakiyesi 290 $ civarinda ıkı odemeyı bırdenmı yapacaklar acaba? yanı ocak ayınında odemesını alabılecekmıyım bu ay sonunda
  • 25-01-2009, 15:54:40
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    e-hadi.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 AraÖdeme yapıldı - ayrıntılar -170,94 $

    31 AraKazançlar (1 Ara - 31 Ara) - ayrıntılar105,20 $


    aralıkta ben para aldım... ve suan 105 dollar icerde ocak ayı bakiyesi 290 $ civarinda ıkı odemeyı bırdenmı yapacaklar acaba? yanı ocak ayınında odemesını alabılecekmıyım bu ay sonunda
    hayır sadece 1 aralık ve 31 aralık günleri içersinde kazandığın parayı alacaksın 1ocak 31 ocak parasınıda şubat 28 de felna alıcaksın
  • 25-01-2009, 23:34:12
    #27
    Doları Kaçtan hesaplamışlardır acaba?