banlıcaklarmı yoksa
Ödeme yapılmıcak sanırım
18
●1.291
- 30-11-2008, 19:52:09peki bu 300 ytl deçen aydan hesaptamıydı 100 $ ı geçmişmiydin?
- 30-11-2008, 21:02:14Üyeliği durdurulduhayır ondan şüpem yok sadece banlanma gibi bir ihtimalim varmı diye merak ediyorum 30 u olmasına rağmen ödeme işleminde yazmıyorDataSale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2008, 21:04:48yaw sen ciddi yenisin..bak dostum mesela kasım ayının içinde hesabındaki para 100$ ı geçti..ne zaman geçtiği önemli değil ay olarak söylüyorum.o halde o ay ödeme alamazsın..ancak bir sonraki ay..öyle gün hesabı değil yani..netice itibariyle sen bu ay içinde geçtin 100$ ı ozaman önümüzdeki ay ödemeni alacaksın..
bekle 100 u gec