arkadaşlar adsense panelimde yaklaşık 300 ytl görünüyor geçen aydan 86 ytl kaldı daha ilk ödemeyi alıcam ama ayın 30'u olmasına rapmen hala ödeme işleminde diye birşey görünmüyor banlıcaklarmı yoksa