yaw sen ciddi yenisin..bak dostum mesela kasım ayının içinde hesabındaki para 100$ ı geçti..ne zaman geçtiği önemli değil ay olarak söylüyorum.o halde o ay ödeme alamazsın..ancak bir sonraki ay..öyle gün hesabı değil yani..netice itibariyle sen bu ay içinde geçtin 100$ ı ozaman önümüzdeki ay ödemeni alacaksın..