• 25-11-2008, 00:17:13
    #46
    @ulass1905

    Hesabım > Ödeme Geçmişi bölümünü takip et.

    Ekim 2008 kısmında Ödeme İşlemde yazısını görmen lazım.

    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir...
    Bu yazı otomatik, herkesde çıkıyor.
  • 25-11-2008, 00:24:35
    #47
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ulass1905
    Hesabım > Ödeme Geçmişi bölümünü takip et.
    Ekim 2008 kısmında Ödeme İşlemde yazısını görmen lazım.
    Bu yazı otomatik, herkesde çıkıyor.
    ekim ayı kısmında bişi yokk, sanırım hayallerım yıkılda galıba
  • 25-11-2008, 00:27:17
    #48
    Üyeliği durduruldu
    ekim ayinda 100 $ oldusa alırsın bekle bazılarında odeme işlemde bazılarında da işleme girmemıs bekle belkı yarın odeme işlemde olur tabıkı 100 $ oldusa

    bu ay ayipdir solemesı 205 $ kazancım var kasım ayini sorarsanız 417 $ sımdı bu kasım ayin odemesi kacinda kesiliyor bilgisi olan varmı 25 demı kesiyor yoksa 30 damı kesiyor?
  • 25-11-2008, 00:28:07
    #49
    İşlemde olan varmı? birisi konuya ödeme işlemde filan yazmış, hemen hesaba baktım işlemde filan değil.
  • 25-11-2008, 00:28:39
    #50
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekim ayı kısmında bişi yokk, sanırım hayallerım yıkılda galıba
    Ödeme işlemde yazısı bizde de yazmadı daha.

    Ekim 31 itibariyle 100usd'yi geçtiysen, pini girdiysen, banka hesabını doğruladıysan korkulacak birşey yok.

    Kazançlar (1 Eki - 31 Eki) - ayrıntılar xxx.xx$ şeklinde yazması lazım.
  • 25-11-2008, 00:29:46
    #51
    Bagcilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet suan bende odeme işlemde 205 $ ))))))))) hupiiiii bakaım ne zaman gececek
    hocam bir ekran görüntüsü atabilirmisin? bizde işlemde değil
  • 25-11-2008, 00:31:01
    #52
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çekle alanların önce onaylanması normal eft ile alanlar genelde 25-26-27 gibi işleme girer.
  • 25-11-2008, 00:34:16
    #53
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde yazısı bizde de yazmadı daha.
    Ekim 31 itibariyle 100usd'yi geçtiysen, pini girdiysen, banka hesabını doğruladıysan korkulacak birşey yok.
    Kazançlar (1 Eki - 31 Eki) - ayrıntılar xxx.xx$ şeklinde yazması lazım.
    17 kasımda 2 istedıgım pin gelmiştı, o gün girmiştım 3 aydır ödeme bekletılıo dıodu 100 doları çok gecmıştım
  • 25-11-2008, 00:34:58
    #54
    bu olmuyor. 1000 lerce topic var. her ay bu konu sıkıldım artık. arkadaşlar biraz arama yapın.