Ekim 2008 kısmında Ödeme İşlemde yazısını görmen lazım.
Alıntı
Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir...
ekim ayinda 100 $ oldusa alırsın bekle bazılarında odeme işlemde bazılarında da işleme girmemıs bekle belkı yarın odeme işlemde olur tabıkı 100 $ oldusa
bu ay ayipdir solemesı 205 $ kazancım var kasım ayini sorarsanız 417 $ sımdı bu kasım ayin odemesi kacinda kesiliyor bilgisi olan varmı 25 demı kesiyor yoksa 30 damı kesiyor?