ekim ayinda 100 $ oldusa alırsın bekle bazılarında odeme işlemde bazılarında da işleme girmemıs bekle belkı yarın odeme işlemde olur tabıkı 100 $ oldusa
bu ay ayipdir solemesı 205 $ kazancım var kasım ayini sorarsanız 417 $ sımdı bu kasım ayin odemesi kacinda kesiliyor bilgisi olan varmı 25 demı kesiyor yoksa 30 damı kesiyor?