• 27-10-2008, 20:31:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar baktım kimse konuyu açmıyor ben bir el atayım dedim

    Dolar yükselmesi bizim için iyi belki ama ülke ekonomisi için çok riskli ama birazcıkta olsa hepimizde sevinç vardır...

    Tahminen en geç 30 ekim perşembe kadar alırız diyorum sizin görüşleriniz nelerdir?

    Herkese bol kazançlı günler

    bence 28 inde işleme girer 29 unda resmi tatil olması nedeniyle eftler yatmaz diye düşünüyorum 30 ekimde karar verdim
  • 27-10-2008, 20:32:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    30'una kalmasın 29unda DC fişi çekiyor
  • 27-10-2008, 20:39:15
    #3
    konu mevcut Arkadaş eylül yazmış açarken

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...8-odemesi.html
  • 27-10-2008, 20:52:34
    #4
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu mevcut Arkadaş eylül yazmış açarken

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...8-odemesi.html
    o topici ben gecen ayın konusu sandım

    moderatör arkadaslar ilgilenirse sevinirim .
  • 27-10-2008, 21:26:27
    #5
    daha eylül ayına ait ödemeleri almadıkki
  • 27-10-2008, 23:12:35
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bnde almadım daha yau :S
  • 27-10-2008, 23:42:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Artık bu ayı almadan milleti diğer ayın konusunu parselliyor
  • 28-10-2008, 00:31:51
    #8
    KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bu ayı almadan milleti diğer ayın konusunu parselliyor

    yonetici arkadaslar bunlar icin bir yaptirim getirirler diye dusunuyorum.

    hangi ayda oldugumuzu, hangi ayin odemesi gelecegini bilmiyormu bu konuyu acan arkadaslar? yoksa is olsun diye mi konu aciyorlar?

    konuyu forum disindan goruyorum icinde yararli bir bilgi alabilirim diye bekliyorum ama bos giriyormusum.
  • 28-10-2008, 00:43:42
    #9
    ben de ödeme işlemde umudu ile giriyorum hep bu konulara yok ama malesef