Merhaba arkadaşlar baktım kimse konuyu açmıyor ben bir el atayım dedim
Dolar yükselmesi bizim için iyi belki ama ülke ekonomisi için çok riskli ama birazcıkta olsa hepimizde sevinç vardır...
Tahminen en geç
30 ekim perşembe kadar alırız diyorum sizin görüşleriniz nelerdir?
Herkese bol kazançlı günler
bence 28 inde işleme girer 29 unda resmi tatil olması nedeniyle eftler yatmaz diye düşünüyorum 30 ekimde karar verdim