Artık bu ayı almadan milleti diğer ayın konusunu parselliyor

yonetici arkadaslar bunlar icin bir yaptirim getirirler diye dusunuyorum.
hangi ayda oldugumuzu, hangi ayin odemesi gelecegini bilmiyormu bu konuyu acan arkadaslar? yoksa is olsun diye mi konu aciyorlar?
konuyu forum disindan goruyorum icinde yararli bir bilgi alabilirim diye bekliyorum ama bos giriyormusum.