• 03-11-2008, 01:15:33
    bende garanti bankası ama hala gelmedi param
  • 05-11-2008, 21:30:43
    Ben Halende alamadım paramı anlamış degişim 28 ekim ödeme yapıldı deniyor bugün gittim bankaya yatmamış görevliyede sordum hesaba baktı yok neden yatmadı bu yatarmı dersiniz ?
  • 05-11-2008, 21:38:48
    27 Ekimde ödeme yapıldı yazısı yazıldı panelimde bugün google çekim elime geçti.Teşekkürler Google
  • 06-11-2008, 11:12:08
    Ödemesini Almıyan varmı Arkadaşlar Ben Halen Paramı Almış Degilmi Normal mi Bu Kadar Gecikmesi ?
  • 06-11-2008, 11:13:28
    benimki kasımdan once yattı 30-31 gibi.
  • 06-11-2008, 11:50:58
    Neyse Yatırmazlarsada Kendileri Bilirler Artık Üstüne Düşmüyecem 250 dolar Hepsi Nasılsa Bu Ay Sonuna Kadar Yatmazsa Kapatırım Adsense Hesabını Sıkıldım :S
  • 06-11-2008, 11:59:47
    Sorun bankanızdan kaynaklıdır. Bankanızı sıkıştırın
  • 06-11-2008, 12:08:46
    bugün bi bankaya bakayım dedim. yatan miktarı görünce şok oldum. 1.68'den yatmış. doların yüksek seyri insanın hevesini arttırıyor.
  • 06-11-2008, 12:19:18
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun bankanızdan kaynaklıdır. Bankanızı sıkıştırın
    Dün Gittim Hesapta Hiçbir Hareketlilik Yok Diyorlar ...