• 30-10-2008, 10:39:52
    halen ödeme işlemde gösteriyor, anlaşılan iş bankasına daha yollama işlemi başlamadı. Alan arkadaşlarda dolar kuru acaba kaç ve herkezde aynı mı?
  • 30-10-2008, 10:41:36
    İş bankasından ödeme alacak arkadaşlar kendi şubelerini arayip eftnin onaylanmasını isterseniz direkt olarak hesaba aktarıyorlar.

    İşbankasının suspend sayfasına yansıyor direk gelen ödeme.O yüzden akşama sarkabiliyor ödemeler.

    Tek çözüm şubenizi arayarak telefon ile halletmek
  • 30-10-2008, 10:47:52
    Üyeliği durduruldu
    Paralar Merkez bankası kurundan ödeniyor boşa bakmayın kendi bankanızın kurlarına. Şuan merkez bankası kurları 1.68 YTL
  • 30-10-2008, 10:52:38
    Evet dolat kurunun yüksek olmasından dolayı sağlam para yatmış hesaba. Tüm arkadaşların ödemelerini gönüllerine göre albilmesi dileklerimle.
  • 30-10-2008, 10:52:42
    Üyeliği durduruldu
    ödeme hesapta iş bankası : kur 1.68 (kur ödeme işlemde dediği zamanki baz alınıyor)
  • 30-10-2008, 11:00:42
    halen daha bekliyorum iş bankasını bir yatmadı gitti..
  • 30-10-2008, 11:01:41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ankara ykb de yatmadı hep erken yatardı
  • 30-10-2008, 11:05:22
    ankara ykb gecikti en geç 11 de yatması lazımdı
  • 30-10-2008, 11:07:03
    garanti bu kadar geciktirmezdi

    ne oldu acaba