selamlar. 2 adet adsense hesabım var. birine x hesabı diyelim diğerine y hesabı.
x hesabında banka olarak enpara girili.
bu ayın 24'ünde yada 25'inde hesabıma alacağım 4800 küsür TL sorunsuz yattı.
y hesabında ise banka olarak iş bankası girili
591 TL hala yatmadı.
daha geçen ay bu adsense hesabından aynı ibana sorunsuz 132 TL yattı. acaba sorun ne olabilir?
https://prnt.sc/s7o4x1
adsense ödemesi gelmedi.
3
●332
- 29-04-2020, 10:55:15Ödemelerle ilgili açılmış bir konu var lütfen buradan devam edin.
https://www.r10.net/adsense-odemeler...esinlesti.html