• 29-04-2020, 02:18:25
    #1
    selamlar. 2 adet adsense hesabım var. birine x hesabı diyelim diğerine y hesabı.

    x hesabında banka olarak enpara girili.
    bu ayın 24'ünde yada 25'inde hesabıma alacağım 4800 küsür TL sorunsuz yattı.

    y hesabında ise banka olarak iş bankası girili
    591 TL hala yatmadı.
    daha geçen ay bu adsense hesabından aynı ibana sorunsuz 132 TL yattı. acaba sorun ne olabilir?

    https://prnt.sc/s7o4x1
  • 29-04-2020, 10:34:47
    #2
    2 hesapta sizin adınıza mı ?
  • 29-04-2020, 10:38:05
    #3
    Aynı isimde olmasının bence sakıncası olmaması gerekiyor. adı Ahmet Yılmaz diyelim. Türkiye'de 1 tane Ahmet Yılmaz yok ki. Konuyu takipteyim. Aynı cihazdan mı giriş yapmıştınız hesaplarınıza?
  • 29-04-2020, 10:55:15
    #4
    Ödemelerle ilgili açılmış bir konu var lütfen buradan devam edin.

    https://www.r10.net/adsense-odemeler...esinlesti.html