selamlar. 2 adet adsense hesabım var. birine x hesabı diyelim diğerine y hesabı.

x hesabında banka olarak enpara girili.
bu ayın 24'ünde yada 25'inde hesabıma alacağım 4800 küsür TL sorunsuz yattı.

y hesabında ise banka olarak iş bankası girili
591 TL hala yatmadı.
daha geçen ay bu adsense hesabından aynı ibana sorunsuz 132 TL yattı. acaba sorun ne olabilir?

https://prnt.sc/s7o4x1