Aynı isimde olmasının bence sakıncası olmaması gerekiyor. adı Ahmet Yılmaz diyelim. Türkiye'de 1 tane Ahmet Yılmaz yok ki. Konuyu takipteyim. Aynı cihazdan mı giriş yapmıştınız hesaplarınıza?