Arkadaşlar Adsenseden aylık 400-500 TL kazanıyorum. Şirket açmak istedim şirket açmak 700-800 TL tutuyor. Fakat 400 tl kazanan ben 240 TL muhasebeci parası vermek zorundayım, kdv gelir vergisi v.b. 400 TL 400 TL gitti. Nasıl olacak ?
Bu arada aylık 10 000 TL 110 000 TL kazananda bir zahmet şirket açıp vergisi ni ödesin.
Devlet bu konuda 2 şey yapabilir.
1- Türk reklam verenlerden reklam alanlar bilir bu reklam şirketleri sizden tüm vergileri kesip size kalan parayı size gönderirler. 100 - gelir vergisi + kdv 38 = 62 tl gibi. Google buna benzer bir ilişki kurabilir.
2- 2000 TL kadar kazancı olanlar %20 vergi alabilir. Bu vergiyide aylık gib veya e devletten girip herkes online aylık beyan vererek %20 öder.
2000 TL üzeri kazananda bir şirket açsın artık değil mi?
İyi forumlar.
büyükler zaten şirketi kurup gider kaleminden düşüp ayda 80₺ ödüyor

temiz
Büyükler kurar hocam da ben hiç 2000 lira aylık alıp şirket kuran görmedim

2000 lira ne ki o şirket kuranlar için deve de kulak adamlar büyük ihtimal sadece 1-2 günde o kadar para kazanıyordur.