Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen ayda 2000 lirayı cok mu sanıyorsun? 2000 lira nedir ki ben bu forumda ayda 70-80 bin lira kazananlar biliyordum.kullanıcı adlarını unuttum. 2000 o kadar düşük ki bu zamanda hele başka geliri yok ise hayat o kadar pahalandı ki.ayrıca ben 2000 lira ile şirket filan kimsenin açacağını sanmıyorum. 2 bin lira ayda 24 bin lira yapar.Bunun nesine vergi alacaklar böyle küçük şeylerle uğraşacaklarına dünya ciddi para kazananlar var onlara el atmamalılar.
büyükler zaten şirketi kurup gider kaleminden düşüp ayda 80₺ ödüyor temiz