• 01-09-2008, 17:04:06
    Davay davay 🌹
    Herkezin parası yatmadı Ziraat hala sorunlu
  • 01-09-2008, 17:06:36
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala gelmedi
    işbank benimde yok henüz
  • 01-09-2008, 17:06:51
    yahu bu sefer iyice batırdılar

    günlük bunca paranın faizi kaç tutar allah bilir
  • 01-09-2008, 17:07:59
    Üyeliği durduruldu
    ziraat sık sık anıyorum ziraati kulakları çınlıyo mudur ki
  • 01-09-2008, 17:09:51
    Bankaların suçu değil arkadaşlar. Biraz da çalışanların suçu. Banka kalabalıktır (boş olduğunu görmedim) çalışanlar da bankadakilerle ilgilenip hesaba girmiyodur parayı.
  • 01-09-2008, 17:14:31
    Üyeliği durduruldu
    garanti alan vardır sanırım ama ben alamadım daha hayırdır inş
  • 01-09-2008, 17:23:11
    malatya ziraat para görünmüyor
  • 01-09-2008, 17:24:05
    benimki adana ziraat. para yatmış. sizinkide yatar bugün
  • 01-09-2008, 17:24:36
    Üyeliği durduruldu
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti alan vardır sanırım ama ben alamadım daha hayırdır inş
    istanbul kadıköydede yok garanti bu ödemede yavaş