• 01-09-2008, 10:31:00
    10:30 ykb hesapta
  • 01-09-2008, 10:35:15
    Alıntı
    10:30 ykb hesapta
    Bugün, 10:31:00
    10:30 ykb hesapta
    1 dakikada halletmişsin hayırlı olsun
    ben ykb sitesine bile giremiyorum
  • 01-09-2008, 10:35:22
    Benim garanti ama yatmamış ne işse
  • 01-09-2008, 10:35:28
    banka çok uzak acaba ziraata yattımı kullanan var mı ziraat
  • 01-09-2008, 10:39:24
    garanti kadıköy şubesinde hala ses yok
  • 01-09-2008, 10:40:08
    10:39 işbankası ses yok
  • 01-09-2008, 10:41:24
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10:39 işbankası ses yok
    İş Bankası çok geç yatıyor.
  • 01-09-2008, 10:43:02
    seo17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş Bankası çok geç yatıyor.
    Daha önceki aylarda 1 kez geç almıştım onun dışında 10:30 a kadar hep yatırıyorlardı :S
  • 01-09-2008, 10:44:18
    Davay davay 🌹
    iş bankası çok kıl ya...

    ziraat'ta durumlar nedir acaba yattımı ziraat