• 28-08-2008, 23:13:03
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize google'ın bir oyunu mu bu?
    Aklıma Orhan babanın parçası geldi

    Bana kaderimin bir oyunumu bu
    Aldı hesabımı,verdi banını..............
  • 28-08-2008, 23:16:06
    Byturkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma Orhan babanın parçası geldi
    Bana kaderimin bir oyunumu bu
    Aldı hesabımı,verdi banını..............
    Bende o şarkıdan yola çıktım zaten ama hakkaten yani yarında parayı alamazsak haftasonu planları iptal.
  • 28-08-2008, 23:24:24
    Arkadaşlar şuan 24:00 sularını bekliyorum dört gözle.01 oldu işlemde yazmıyorsa eylül'e sarkıcak.
    Hadi google ,cici google Yatır şu paraları
  • 28-08-2008, 23:31:09
    Üyeliği durduruldu
    Byturkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şuan 24:00 sularını bekliyorum dört gözle.01 oldu işlemde yazmıyorsa eylül'e sarkıcak.
    Hadi google ,cici google Yatır şu paraları
    alakası yok... sabah 9 a kadar yani bankalar acılmadan yazması onemlı kanımca
  • 28-08-2008, 23:33:30
    gokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alakası yok... sabah 9 a kadar yani bankalar acılmadan yazması onemlı kanımca
    Umarım öyle olur..Benim nacizane fikrim bu

    Çünkü bu ilk değil ,geçen senelerdede böyle birşey yaşanmıştı ve gelecek aya sarkmıştı..
  • 28-08-2008, 23:34:04
    Üyeliği durduruldu
    yine mi ofsayt, dişaridaydim bende bi hevesle i$ bankasina gittim Dualar ettim Hesaptta halen 00,00 YTL var
  • 28-08-2008, 23:34:29
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    5-6 dk da bir hesaba baktığım dönemlerde öğlen 2'de de ödeme işlemde yazdığını gördüm sabaha karşı saat 4'te de ,akşam 10'da da..
  • 28-08-2008, 23:34:35
    Hayret birşey yaa Ağzı açık ayran budalası gibi bekliyorum bugünkü gündür
  • 28-08-2008, 23:42:47
    Gelecek aya kaldı ne yazık ki.