• 28-08-2008, 14:15:21
    Bundan sonra Google, paramı atmasa da olur. Ulen ihtiyacımız vardı, iş işten geçiyor.
  • 28-08-2008, 14:20:39
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan sonra Google, paramı atmasa da olur. Ulen ihtiyacımız vardı, iş işten geçiyor.
    Alıntı
    Merhaba Günay Doğan,

    R10.Net'teki "paramı istemiyorum" talebiniz üzerine, ödemenizi beklemeye aldık. Lütfen Şartlar ve Koşullar'ımızı ile birlikte program kurallarımızı gözden geçirin ve bunlara uymaya devam edin.

    https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=tr

    Saygılarımızla

    Google Adsense Ekibi


    Şaka mı bu?
  • 28-08-2008, 14:22:08
    Üyeliği durduruldu
    hangi adresten geldi D:
  • 28-08-2008, 14:22:47
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi adresten geldi D:
    Şaka Erol'um şaka! Kafayı yedim!
  • 28-08-2008, 14:23:55
    Üyeliği durduruldu
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Şaka mı bu?
    muhauhauha ya koptum
  • 28-08-2008, 14:24:23
    Üyeliği durduruldu
    Hahaha google sen nelere kadirsin
  • 28-08-2008, 14:43:38
    sabır diyip bekleyelim .
  • 28-08-2008, 14:53:54
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Şaka mı bu?


    Google paraları ödemeyerekten ruh sağlımızla oynuyor.

    Webmasterların sıkca f5 yapmasından dolayı sunucuları kitlenecek böyle giderse.
  • 28-08-2008, 15:10:25
    Üyeliği durduruldu
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay 100 doları geçtiysen bu ay sonu alırsın
    bu ayın 20 inde 100 dolar oldu yani alamıyormuyum şimdi