• 31-08-2017, 20:21:25
    #19
    008
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende de var -0,39 kuruş, adamlar SGK gibi önce maaşı verip sonra geri istiyorlar
  • 01-09-2017, 12:51:20
    #20
    bir şey sorucam arkadaşlar; 21'inde temmuzun ödemesi yapıldı ya, şimdi eylül ayına girdik, ağustosun kazancının BALANCE kısmında görüntülenmesi gerekmiyor mu 21 eylülde ödenmek üzere?
    Oradaki rakam hala eksi gözüküyor da bende.. Paneli de pek iyi tanımıyorum. Düne kadar ağustos kazancı BU AY kısmında görüntüleniyordu. Şu anda BU AY da sadece bugün bu saate kadar olan ödeme var. Ağustos kazanc herhangi bir yerde görünmüyor
  • 01-09-2017, 12:59:33
    #21
    Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şey sorucam arkadaşlar; 21'inde temmuzun ödemesi yapıldı ya, şimdi eylül ayına girdik, ağustosun kazancının BALANCE kısmında görüntülenmesi gerekmiyor mu 21 eylülde ödenmek üzere?
    Oradaki rakam hala eksi gözüküyor da bende.. Paneli de pek iyi tanımıyorum. Düne kadar ağustos kazancı BU AY kısmında görüntüleniyordu. Şu anda BU AY da sadece bugün bu saate kadar olan ödeme var. Ağustos kazanc herhangi bir yerde görünmüyor
    Gün Sonu panel'de yansır. Ödemeler henüz kesinleşmedi, En geç yarın öğlen panelde görürsünüz.

    Meraklanacak birşey yok standart birşey.
  • 01-09-2017, 13:27:05
    #22
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün Sonu panel'de yansır. Ödemeler henüz kesinleşmedi, En geç yarın öğlen panelde görürsünüz.

    Meraklanacak birşey yok standart birşey.
    çok teşekkür ederim
  • 01-09-2017, 17:02:54
    #23
    Adsense - borç çıkarmış nedir bu ya var mı bu durumla karşılaşan kesinleştimi kazançlar yoksa bir hatamı var