bir şey sorucam arkadaşlar; 21'inde temmuzun ödemesi yapıldı ya, şimdi eylül ayına girdik, ağustosun kazancının BALANCE kısmında görüntülenmesi gerekmiyor mu 21 eylülde ödenmek üzere?
Oradaki rakam hala eksi gözüküyor da bende.. Paneli de pek iyi tanımıyorum. Düne kadar ağustos kazancı BU AY kısmında görüntüleniyordu. Şu anda BU AY da sadece bugün bu saate kadar olan ödeme var. Ağustos kazanc herhangi bir yerde görünmüyor